Настройкі
Настройкі шрыфта
PT Sans
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Адлегласць паміж літарамі
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па беламу
Белым
па чорнаму
Следчы камітэт
Рэспублікі Беларусь
Галоўная Узаемадзеянне са СМІ Навіны

Стан работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб разгледжаны на пасяджэнні калегіі Следчага камітэта

24.11.2016
Стан работы з грамадзянамі з'яўляецца адным з асноўных крытэрыяў ацэнкі дзейнасці дзяржаўных органаў, таму дадзеная работа адчувае патрэбу ў пастаянным удасканальванні, пошуку новых форм адваротнай сувязі з насельніцтвам, у тым ліку шляхам аналізу і маніторынгу зваротаў, болей актыўнай работы прамых тэлефонных ліній, выязных прыёмаў, асабістай сувяззю кіраўнікоў следчых падраздзяленняў з заяўнікамі. 



Як падкрэсліў Старшыня Следчага камітэта Іван Наскевіч, цэнтрам увагі ўсіх супрацоўнікаў ведамства павінен быць чалавек, які звярнуўся са сваёй праблемай.

«Абарона праў і законных інтарэсаў заяўнікаў заўсёды займала галоўнае месца ў рабоце следчых падраздзяленняў. Усе пытанні павінны вырашацца своечасова і кваліфікавана, у рамках кампетэнцыі і закона», – канстатаваў кіраўнік ведамства. 

Заслухаўшы і абмеркаваўшы інфармацыю аб стане работы следчых органаў на дадзеным напрамку, калегіяй прыняты шэраг рашэнняў, якімі прадугледжаны арганізацыйна-практычныя мерапрыемствы па павышэнні выніковасці работы ведамства з насельніцтвам, прыняцці мер, прызваных забяспечыць дадатковую даступнасць і аператыўнасць рашэння надзённых праблем кожнага чалавека, недапушчэнні фактаў праяў бюракратызму, зацягвання тэрмінаў разгляду, непавагі да людзей, абыякавасці да іх лёсаў і патрэбнасцей, далейшаму ўдасканальванні заканадаўства ў сферы работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб.