«Прамая тэлефонная лінія» з кіраўніцтвам Следчага камітэта

12.09.2014
У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 года №498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб», а таксама пастановай Савета Міністраў ад 23 ліпеня 2012 года №667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» кіраўнікамі дзяржаўных органаў, дзяржаўных і іншых арганізацый ажыццяўляецца арганізацыя правядзення «прамых тэлефонных ліній» па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях.

Падчас правядзення «прамой тэлефоннай лініі» грамадзяне і прадстаўнікі юрыдычных асоб звяртаюцца ў арганізацыю па пытаннях, якія ўваходзяць у яе кампетэнцыю, або па загадзя планаванай тэме, абумоўленай яе актуальнасцю.

Пры звароце на «прамую тэлефонную лінію» грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), даныя аб месцы жыхарства і (або) работы (вучобы), а прадстаўнік юрыдычнай асобы – прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), назва ўяўлянай ім юрыдычнай асобы і яе юрыдычны адрас, выкласці сутнасць звароту.

Аб выніках разгляду звароту, не вырашанага ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі», грамадзяне і юрыдычныя асобы паведамляюцца ў пятнаццацідзённы тэрмін з дня рэгістрацыі звароту ў арганізацыі. Пры неабходнасці дадатковага вывучэння пытання, правядзення спецыяльнай праверкі або запыту адпаведнай інфармацыі тэрмін разгляду такіх зваротаў можа быць прадоўжаны да аднаго месяца.

У выпадку калі для рашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах, якія паступілі ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі», неабходныя ўчыненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, грамадзяніну і юрыдычнай асобе ў тэрмін не пазней аднаго месяца з дня рэгістрацыі зваротаў у арганізацыі накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах учынення такіх дзеянняў (выкананні работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду звароту па сутнасці.

У выпадку калі ў звароце, які паступіў у ходзе «прамой тэлефоннай лініі», пастаўлены пытанні, на якія арганізацыяй ужо былі дадзены адказы (накіраваны паведамленні), у тым ліку ў рамках асабістага прыёму, грамадзяніну і прадстаўніку юрыдычнай асобы растлумачваецца, што такі зварот быў разгледжаны раней, і адказ на яго не даецца.

Звароты, прынятыя ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі» і зарэгістраваныя ў арганізацыі, могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі вызначаны іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, на якія раней арганізацыяй быў дадзены адказ (спынена перапіска па выкладзеным у зваротах пытанням), і ў іх не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду зваротаў па сутнасці;
  • для разгляду зваротаў па сутнасці трэба ўказанне персанальных дадзеных грамадзян, за выключэннем тых, якія ўтрымліваюцца ў зваротах.
Кіраўніцтвам падраздзяленняў Следчага камітэта «прамыя тэлефонныя лініі» праводзяцца не радзей аднаго разу ў квартал. Інфармацыя аб часе правядзення «прамой тэлефоннай лініі» Старшынёй Следчага камітэта перадаецца дадаткова на афіцыйным сайце Следчага камітэта ці ў сродках масавай інфармацыі.

Намеснікамі Старшыні Следчага камітэта «прамыя тэлефонныя лініі» праводзяцца ў адпаведнасці з графікам, прыведзеным ніжэй:


Прозвішча, імя, імя па бацьку Пасада Час правядзення
Волкаў Аляксей Аляксандравіч Першы намеснік Старшыні Следчага камітэта Рэспублікі Беларусь  2-я серада першага месяца квартала
Смаль Андрэй Фёдаравіч Намеснік Старшыні Следчага камітэта Рэспублікі Беларусь  3-я серада другога месяца
квартала
Аземша Сяргей Якаўлевіч Намеснік Старшыні Следчага камітэта Рэспублікі Беларусь 4-я серада трэцяга месяца
квартала 

«Прамыя тэлефонныя лініі» праводзяцца намеснікамі Старшыні Следчага камітэта ў названыя вышэй дні (за выключэннем дзяржаўных свят і святочных дзён, устаноўленых і аб'яўленых Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь нерабочымі) з 15 да 17 гадзін.

У азначаны час грамадзяне і прадстаўнікі юрыдычных асоб могуць задаць свае пытанні, якія адносяцца да кампетэнцыі Следчага камітэта Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне 8 (017) 389-52-00